page_head_bg

nutizie

Cunsigliu di Rilevazione di l'Oggetti Stranieri cù i Codici di Pratica di u Retailer per a Sicurezza Alimentare

Gentolex-1

Per assicurà u più altu livellu di sicurezza alimentaria pussibule per i so clienti, i principali rivenditori anu stabilitu esigenze o codici di pratica in quantu à a prevenzione è a rilevazione di oggetti stranieri.In generale, queste sò versioni rinfurzate di i normi stabiliti parechji anni fà da u British Retail Consortium.

Unu di i normi più stretti di sicurezza alimentaria hè statu sviluppatu da Marks and Spencer (M&S), un rivenditore leader in u Regnu Unitu.U so standard specifica quale tipu di sistema di rilevazione di oggetti stranieri deve esse usatu, cumu si deve funziunà per assicurà chì i prudutti rifiutati sò eliminati da a produzzione, cumu i sistemi "fallanu" in modu sicuru in tutte e cundizioni, cumu deve esse verificatu, quali registri deve esse guardatu. è quale hè a sensibilità desiderata per e aperture di detector di metalli di diverse dimensioni, frà altri.Specifica ancu quandu un sistema di raghji X deve esse usatu invece di un detector di metalli.

L'uggetti stranieri sò sfida à truvà cù e pratiche d'ispezione cunvinziunali per via di a so dimensione variabile, forma magre, cumpusizioni di materiale, numerose orientazioni pussibuli in un pacchettu è a so densità di luce.A rilevazione di metalli è / o l'ispezione di raghji X sò e duie tecnulugia più cumuni aduprate per truvà oggetti stranieri in l'alimentariu.Ogni tecnulugia deve esse cunsiderata indipindente è basatu annantu à l'applicazione specifica.

A rilevazione di metalli alimentarii hè basatu annantu à a risposta di un campu elettromagneticu à una frequenza specifica in un casu d'acciaio inox.Ogni interferenza o sbilanciamentu in u signale hè rilevatu cum'è un oggettu metallicu.I rilevatori di metalli alimentari chì sò furnuti da a tecnulugia Fanchi Multi-scan permettenu à l'operatori di sceglie un inseme di finu à trè frequenze da 50 kHz à 1000 kHz.A tecnulugia poi scansa ogni frequenza à un ritmu assai rapidu.L'esecuzione di trè frequenze aiuta à fà a macchina vicinu à l'ideale per detectà ogni tipu di metalli chì pudete scontru.A sensibilità hè ottimisata, postu chì pudete sceglie di eseguisce a frequenza ottima per ogni tipu di metallu di preoccupazione.U risultatu hè chì a probabilità di deteczione aumenta in modu esponenziale è e fughe sò ridutte.

Ispezione di raghji X alimentarihè basatu annantu à un sistema di misurazione di densità, cusì certi contaminanti non metallici ponu esse rilevati in certe situazioni.I raghji di raghji X sò passati à traversu u pruduttu è una maghjina hè cullata nantu à un detector.

I detettori di metalli ponu esse aduprati à freccia bassa cù prudutti chì anu metalli in u so imballaggio, ma in a maiò parte di i casi, a sensibilità serà assai megliu se i sistemi di deteczione di raghji X sò usati.Questu include pacchetti cù film metalizatu, vassoi di foil d'aluminiu, latti di metallu è vasetti cù tapa metallica.I sistemi di raghji X ponu ancu scopre uggetti stranieri cum'è vetru, ossu o petra.

Gentolex + 2

Sia a rilevazione di metalli o l'ispezione di raghji X, M&S richiede e seguenti caratteristiche di u sistema per risponde à i so bisogni basi.

Funzioni di Cumplicità di u Sistema di Conveyor Basic

● Tutti i sensori di u sistema anu da esse a prova di fallimentu, perchè quandu si fiascanu sò in a pusizione chjusa è attivanu una alarme

● Sistema di rifiutu automaticu (cumpresu l'arrestu di a cintura)

● Pacchettu iscrizzione photo ochju nantu à l'infeed

● Binariu di rifiutu Lockable

● Enclosure cumpletu trà u puntu d'ispezione è u binariu di rifiutu per pruibisce a rimuzione di u pruduttu contaminatu

● Rifiutà u sensu di cunferma (rifiuta l'attivazione per i sistemi di cinturione di ritirata)

● Notificazione Bin piena

● Bin open / alarme tempu sbloccatu

● Interruttore di pressione d'aria bassa cù valvula di dump d'aria

● Cambia chjave per inizià a linea

● Pila di lampade cù:

● Lampada rossa induve / fissu indica alarme è lampeggiante indica bin apertu

● Lampada bianca chì indica a necessità di QA Check (funzione di u software di auditu)

● Cornu d'alarma

● Per l'applicazioni induve un livellu più altu di cunfurmità hè dumandatu, i sistemi duveranu include e seguenti funzioni supplementari.

● Exit verificate sensor

● Encoder vitezza

Dettagli di l'operazione Failsafe

Per assicurà chì tutta a produzzione hè inspeccionata currettamente, e seguenti funzioni di failsafe devenu esse dispunibili per creà difetti o allarmi per avvisà l'operatori.

● Culpa di detector di metalli

● Reject alarme cunferma

● Reject bin piena alarme

● Reject bin open / alarme sbloccatu

● Alarma di fallimentu di pressione di l'aria (per u pusher standard è u rifiutu di l'aria)

● Rifiuta l'alarma di fallimentu di u dispositivu (solu per i sistemi di cinturini trasportatori di ritrazione)

● Exit Check pack detection (cunformità di livellu più altu)

Per piacè nutate chì tutti i difetti è l'allarmi duveranu persiste dopu à un ciculu di energia è solu un gestore di QA o un utilizatore d'altu livellu simili cù un interruttore chjave deve esse capace di sguassate è riavvia a linea.

Gentolex + 3

Linee di sensibilità

U tavulu sottu mostra a sensibilità necessaria per rispettà e linee guida M&S.

Livellu 1 Sensibilità:Questa hè a gamma di destinazione di dimensioni di pezzi di prova chì deve esse rilevabile basatu annantu à l'altezza di u pruduttu nantu à u trasportatore è l'usu di un detector di metalli di dimensioni adatte.Hè previstu chì a megliu sensibilità (vale à dì u più chjucu campione di prova) hè ottenuta per ogni pruduttu alimentariu.

Livellu 2 Sensibilità:Questa gamma deve esse aduprata solu induve l'evidenza documentata hè dispunibule per dimustrà chì e dimensioni di i pezzi di prova in a gamma di Sensibilità di Livellu 1 ùn sò micca ottenibili per via di un altu effettu di produttu o l'usu di imballaggi di film metallizzati.In novu, hè previstu chì a megliu sensibilità (vale à dì u più chjucu campione di prova) hè ottenuta per ogni pruduttu alimentariu.

Quandu si usa a deteczione di metalli in a gamma di Livellu 2, hè cunsigliatu di utilizà u detector di metalli cù a tecnulugia Fanchi-tech Multi-scan.A so regulabilità, a sensibilità più alta è a probabilità aumentata di deteczione darà i migliori risultati.

Riassuntu

Incontrandu u "standard d'oru" di M&S, un fabricatore di l'alimentariu pò avè l'assicuranza chì u so prugramma di ispezione di i prudutti furnisce a fiducia chì i principali rivenditori insistenu sempre più per a sicurità di i cunsumatori.À u listessu tempu, furnisce ancu a so marca cù a megliu prutezzione pussibule.

Want to know more about metal detection and X-ray inspection technologies that meet the Marks & Spencer requirements?  Please contact our sales engineer to get professional documents, fanchitech@outlook.com


Tempu di post: Jul-11-2022