pagina_intestazione_bg

nutizie

Fonti di rumore chì ponu influenzà a sensibilità di u detector di metalli alimentari

rilevatore di metalli

U rumore hè un risicu prufessiunale cumunu in e fabbriche di trasfurmazione alimentaria. Da i pannelli vibranti à i rotori meccanichi, statori, ventilatori, trasportatori, pompe, compressori, palettizzatori è carrelli elevatori. Inoltre, alcuni disturbi sonori menu evidenti ponu compromettere e prestazioni di l'apparecchiature di rilevazione di metalli è di cuntrollu di pesata altamente sensibili. I più trascurati sò i circuiti di terra è l'azionamenti di motori elettrici.

Jason Lu, Supportu per l'Applicazioni Tecniche à Fanchi Technology, esamina a causa è l'effettu di sti disturbi è e misure chì ponu esse implementate per riduce l'interferenza di rumore.

Parechji fattori determinanu a sensibilità teorica di unrilevatore di metalliTrà elle ci sò a dimensione di l'apertura (più chjuca hè l'apertura, più chjucu hè u pezzu di metallu chì pò esse rilevatu), u tipu di metallu, l'effettu di u pruduttu è l'orientazione di u pruduttu è di u contaminante mentre passa per u rilevatore. Tuttavia, e cundizioni ambientali, cum'è l'interferenze elettriche aeree - circuiti statichi, radio o di terra - vibrazioni, per esempiu u metallu in muvimentu, è e fluttuazioni di temperatura, cum'è forni o tunnel di raffreddamentu, ponu ancu influenzà e prestazioni.

Caratteristiche uniche cum'è a struttura d'immunità à u rumore è i filtri digitali chì sò prisenti nantu à i detectori di metalli digitali di a cumpagnia ponu supprimà una parte di stu rumore d'interferenza, chì altrimenti puderia richiede a riduzione manuale di i livelli di sensibilità.

E principali fonti d'interferenza elettromagnetica è d'interferenza di radiofrequenza includenu l'azionamenti di motori elettrici - per esempiu l'azionamenti à frequenza variabile è i servomotori, i cavi di u mutore micca schermati currettamente, e radio bidirezionali, cumpresi i walkie-talkie, i circuiti di terra, i contattori elettrici è e scariche statiche.

Feedback di u circuitu di terra

A sfida più diffusa chì l'ingegneri di Fanchi scontranu si rivela esse un prublema abbastanza cumunu in e fabbriche alimentari. In particulare nantu à e linee di trasfurmazione end-to-end chì incorporanu robot, insacchettatura, imballaggio à flussu è trasportatori. L'effetti di l'interferenza elettromagnetica ponu influenzà negativamente e prestazioni di i detectori di metalli, risultendu in falsi rilevamenti, falsi rifiuti è dunque aumentà i risichi per a sicurezza alimentaria.

«E macchine d'imballaggio cum'è l'imballatrici à flussu è i nastri trasportatori tendenu à esse a causa principale di prublemi di circuiti di terra per via di fissaggi è rulli usurati o allentati», dice Jason.

U feedback di u circuitu di terra si verifica quandu qualsiasi parte metallica in prossimità di u rilevatore si cunnette per fà un circuitu conduttivu, per esempiu un rullu folle chì ùn hè statu micca insulatu currettamente da una parte di u quadru, nota Jason. Spiega: "Si forma un circuitu chì permette à a corrente elettrica indotta di scorrere. Questu à u so tornu pò causà un rumore di segnale chì interrompe u segnale di rilevazione di metalli è pò causà prublemi di trasfurmazione, cum'è falsi rifiuti di prudutti".

Onde radio

A suscettibilità di unrilevatore di metallià l'interferenza magnetica o elettromagnetica dipende assai da a so sensibilità è da a larghezza di banda di rilevazione. Se un detector di metalli trasmette una frequenza simile à un altru in un ambiente di fabbrica occupatu, hè prubabile chì si interagiscinu trà di elli s'elli sò pusizionati vicinu. Per impedisce chì questu accada, Fanchi raccomanda di spazià i detector di metalli almenu quattru metri di distanza, o di scaglionà e frequenze di i detector di metalli in modu chì ùn sianu micca direttamente allineate.

I trasmettitori d'onde lunghe è medie - cum'è i walkie-talkie - raramente causanu prublemi. À cundizione ch'elli ùn sianu micca troppu putenti o usati assai vicinu à u ricevitore di a bobina di u detector di metalli. Per a sicurità, mantene i walkie-talkie in funzione à trè watt o menu.

I dispusitivi di cumunicazione digitale, per esempiu i telefoni intelligenti, emettenu ancu menu interferenze di rumore, nota Jason. "Dipende da a sensibilità di l'unità a bobina è dinò da a vicinanza di u dispusitivu à u detector di metalli. Ma i dispusitivi mobili sò raramente nantu à a listessa larghezza di banda cum'è l'equipaggiu di trasfurmazione. Dunque hè menu un prublema."

Risoluzione di i prublemi statichi

L'impattu negativu di l'EMI

L'effetti di l'EMI ponu influenzà negativamente e prestazioni dirilevatori di metalli

Ogni picculu muvimentu in a custruzzione meccanica di i detectori di metalli chì provoca piccule vibrazioni pò ancu pruvucà falsi rifiuti. L'accumulazione di elettricità statica hè più prubabile di accade in l'applicazioni di rilevazione di metalli per gravità è verticale se e tubature ùn sò state messe à terra currettamente, afferma Jason.

Piazzà un detector di metalli nantu à un pianu mezzaninu pò creà prublemi putenziali. In particulare più infrazioni di rumore meccanicu, in particulare da scivoli, tramogge è trasportatori. "I detector di metalli chì sò fasati à i prudutti umidi sò generalmente ancu più sensibili à questu tipu di vibrazione è rumore", afferma Jason.

Per assicurà a prestazione più affidabile è evità e vibrazioni, tutte e strutture di supportu è i dispositivi di rigettu devenu esse saldati. Fanchi evita ancu l'usu di materiale antistaticu per cinghie, postu chì ancu questu pò riduce e prestazioni di u detector di metalli.

Truvà a fonte di u prublema rapidamente è precisamente hè cruciale, postu chì l'interferenza cuntinua nantu à e linee di trasfurmazione automatizate pò causà interruzioni di u serviziu. Fanchi pò implementà un'unità sniffer per seguità rapidamente a fonte di EMI è RFI vicine. Cum'è un'antenna, u discu biancu misura e lunghezze d'onda è pò localizà rapidamente a fonte di e frequenze in cumpetizione. Cù sta infurmazione, l'ingegneri ponu prutege, supprime o alterà u percorsu di l'emissioni.

Fanchi offre ancu l'opzione di passà à un oscillatore d'alta tensione. Per ambienti di pruduzzione estremamente rumorosi, cumpresi impianti altamente automatizati, sta suluzione face di u detector di metalli Fanchi a fonte di rumore dominante.

Facile à aduprà

E funzioni di Fanchi cum'è l'apprendimentu automatizatu à un solu passu è a calibrazione ponu furnisce una cunfigurazione precisa di u sistema in pochi secondi è eliminà l'errori umani. Inoltre, a struttura integrata di immunità à u rumore - inclusa di serie in tutti i detectori di metalli digitali Fanchi, pò riduce dramaticamente l'effetti di u rumore elettricu esternu, risultendu torna in menu rifiuti di prudutti falsi.

Jason cunclude: "Hè impussibile d'eliminà cumpletamente l'interferenza di rumore in l'ambienti di pruduzzione. Eppuru, pigliendu queste precauzioni è cerchendu una guida esperta, i nostri ingegneri ponu riduce significativamente u feedback EMI è assicurà chì e prestazioni è a sensibilità di rilevazione di metalli ùn sianu micca compromesse."


Data di publicazione: 28 di ferraghju 2024