pagina_intestazione_bg

nutizie

Cumu i sistemi à raggi X rilevanu i contaminanti?

A rilevazione di contaminanti hè l'usu principale di i sistemi d'ispezione à raggi X in a fabricazione alimentaria è farmaceutica, è hè vitale per assicurà chì tutti i contaminanti sianu cumpletamente eliminati indipendentemente da l'applicazione è u tipu d'imballaggio per assicurà a sicurezza alimentaria.
I sistemi muderni à raggi X sò assai spezializati, efficienti è avanzati, è sò aduprati in una vasta gamma di industrie per l'ispezione, cumprese a diagnostica medica, l'ispezione di prudutti alimentari è farmaceutici, a custruzzione (strutturale, mineraria è ingegneristica) è a sicurezza. In u campu di a sicurezza, sò aduprati per "vede" dentru i bagagli o i pacchetti. I pruduttori alimentari è farmaceutici si basanu ancu nantu à i sistemi à raggi X per rilevà è rimuovere i prudutti contaminati da e linee di pruduzzione per prutege i cunsumatori, riduce u risicu di richiami di prudutti è mantene e so marche.
Ma cumu i sistemi à raggi X rilevenu i contaminanti ? Questu articulu spiega ciò chì sò i raggi X è cumu funzionanu i sistemi d'ispezione à raggi X.
1. Chì sò i raggi X ?
I raggi X sò una di e numerose radiazioni naturali è sò una forma invisibile di radiazione elettromagnetica, cum'è l'onde radio. Tutti i tipi di radiazione elettromagnetica sò un unicu continuum in u spettru elettromagneticu, urganizatu secondu a frequenza è a lunghezza d'onda. Cumincia cù l'onde radio (lunghezza d'onda longa) è finisce cù i raggi gamma (lunghezza d'onda corta). A lunghezza d'onda corta di i raggi X li permette di penetrà in materiali chì sò opachi à a luce visibile, ma ùn penetranu micca necessariamente in tutti i materiali. A trasmittanza di un materiale hè apprussimatamente ligata à a so densità - più hè densu, menu raggi X trasmette. I contaminanti nascosti, cumpresi u vetru, l'ossu calcificatu è u metallu, si prisentanu perchè assorbenu più raggi X chè u pruduttu circundante.
2. Principii d'ispezione à raggi X Punti chjave
In breve, un sistema di raggi X usa un generatore di raggi X per prughjettà un fasciu di raggi X à bassa energia nantu à un sensore o un rilevatore. U pruduttu o l'imballu passa per u fasciu di raggi X è ghjunghje à u rilevatore. A quantità di energia di raggi X assorbita da u pruduttu hè ligata à u spessore, a densità è u numeru atomicu di u pruduttu. Quandu u pruduttu passa per u fasciu di raggi X, solu l'energia restante ghjunghje à u rilevatore. A misurazione di a differenza di assorbimentu trà u pruduttu è u contaminante hè a basa di a rilevazione di corpi stranieri in l'ispezione à raggi X.


Data di publicazione: 02-lugliu-2024