pagina_intestazione_bg

nutizie

I rilevatori di metalli Fanchi-tech aiutanu ZMFOOD à realizà l'ambizioni di vendita al dettaglio

U fabricatore di snacks di noci basatu in Lituania hà investitu in parechji detectori di metalli è verificatori di pesu Fanchi-tech in l'ultimi anni. U rispettu di i standard di i rivenditori - è in particulare u codice di pratica rigorosu per l'equipaggiu di rilevazione di metalli - hè stata a ragione principale di a cumpagnia per sceglie Fanchi-tech.

«U codice di pratica M&S per i detectori di metalli è i verificatori di pesu hè u standard d'oru in l'industria alimentaria. Investendu in apparecchiature d'ispezione custruite secondu questu standard, pudemu esse sicuri chì suddisferà i requisiti di qualsiasi rivenditore o produttore chì vole chì li furnimu», spiega Giedre, amministratore di ZMFOOD.

Rivelatori di metalli -1

U detector di metalli Fanchi-tech hè cuncipitu per risponde à sti standard, "Incorpora una quantità di cumpunenti à prova di fallu chì garantiscenu chì in casu di un guastu di a macchina o di un prublema cù i prudutti alimentati in modu incorrectu, a linea hè fermata è l'operatore hè avvisatu, dunque ùn ci hè micca risicu chì u pruduttu contaminatu ghjunghje à i cunsumatori".

ZMFOOD hè unu di i più grandi pruduttori di snacks di noci in i Stati Baltici, cù una squadra prufessiunale è motivata di 60 impiegati. Produce più di 120 varietà di snacks agrodolci, cumpresi noci impanate, cotte in fornu è crude, popcorn, patatine fritte di patate è di granu, frutta secca è dragee.

I pacchetti più chjuchi finu à 2,5 kg sò dopu passati per i detectori di metalli Fanchi-tech. Quessi detectori pruteggenu da a contaminazione metallica da l'apparecchiature à monte in u raru casu di dadi, bulloni è rondelle chì si allentanu o chì l'apparecchiature sianu danneggiate. "U Fanchi-tech MD uttenerà prestazioni di rilevazione leader di u mercatu in modu affidabile", dice Giedre.

Più recentemente, dopu à l'introduzione di novi ingredienti, cumpresi i vasetti di gel è i colpi di sapore, Fanchi hà specificatu una unità "cumminata", cumposta da un detector di metalli à nastro trasportatore è una ponderazione di cuntrollu. I vassoi di 112 g cù quattru scompartimenti di 28 g sò riempiti, coperti, lavati cù gas è codificati, poi passati per u sistema integratu à velocità di circa 75 vassoi per minutu prima di esse imbustati o messi in una padella incollata.

Una seconda unità cumminata hè stata stallata nantu à una linea chì produce pacchetti di cundimentu destinati à i macellai. I pacchetti, chì varianu in grandezza trà 2,27 g è 1,36 kg, sò furmati, riempiti è sigillati nantu à una macchina per sacchetti verticale prima di esse ispezionati à velocità di circa 40 per minutu. "I cuntrolli ponderali sò precisi finu à un puntu di gramma è sò vitali per minimizà u sprecu di prudutti. Sò cunnessi à u nostru servitore principale, ciò chì rende assai faciule l'estrazione è u richiamu di i dati di pruduzzione ogni ghjornu per i prugrammi di reporting", dice George.

Rivelatori di metalli -2

I rilevatori sò dotati di meccanismi di rifiutu di deviazione chì canalizanu u pruduttu contaminatu in bidoni d'acciaio inox chjudibili. Una di e caratteristiche chì Giedre apprezza in particulare hè l'indicatore di bidone pienu, postu chì dice chì questu furnisce "un grande livellu di rassicurazione chì a macchina face ciò per cui hè stata cuncipita".

Rivelatori di metalli -3

«A qualità di custruzzione di e macchine di Fanchi-tech hè eccellente; sò assai faciuli da pulisce, robuste è affidabili. Ma ciò chì mi piace veramente di Fanchi-tech hè chì cuncepiscenu macchine chì sò fatte su misura per i nostri bisogni esatti è a so prontezza à sustene ci quandu i requisiti cummerciale cambianu hè sempre assai reattiva», dice Giedre.


Data di publicazione: 9 d'aostu 2022