pagina_intestazione_bg

nutizie

Custodia di prova di sensibilità di u detector di metalli standard Fanchi BRC

1. Cuntestu di u casu
Una impresa di pruduzzione alimentaria ben cunnisciuta hà introduttu pocu fà i detectori di metalli di Fanchi Tech per assicurà a sicurezza di i prudutti durante u prucessu di pruduzzione è impedisce à i contaminanti metallichi di entre in u pruduttu finale. Per assicurà u funziunamentu nurmale di u detector di metalli è a so sensibilità cuncipita, a cumpagnia hà decisu di realizà una prova di sensibilità cumpleta.

2. Scopu di a prova
U scopu principale di sta prova hè di verificà se a sensibilità di i detectori di metalli Fanchi Tech risponde à i requisiti standard è di assicurà a so efficacia di rilevazione durante u prucessu di pruduzzione. L'ubbiettivi specifichi includenu:
Determina u limite di rilevazione di u detector di metalli.
Verificate a capacità di rilevazione di u rilevatore per diversi tipi di metalli.
Cunfirmà a stabilità è l'affidabilità di u rilevatore in funziunamentu cuntinuu.

3. Attrezzatura di prova
Detector di metalli standard Fanchi BRC
Diversi campioni di prova di metalli (ferru, acciaio inox, aluminiu, rame, ecc.)
Attrezzatura di preparazione di campioni di prova
Apparatu è software di registrazione di dati

4. Passi di prova
4.1 Preparazione di a prova
Ispezione di l'attrezzatura: Verificate se e diverse funzioni di u detector di metalli, cumprese u schermu di visualizazione, u nastro trasportatore, u sistema di cuntrollu, ecc., sò nurmali.
Preparazione di campioni: Preparate diversi campioni di prova metallichi, cù dimensioni è forme consistenti chì ponu esse in blocchi o in fogli.
Impostazione di i parametri: Sicondu u standard Fanchi BRC, impostate i parametri pertinenti di u detector di metalli, cum'è u livellu di sensibilità, a modalità di rilevazione, ecc.

4.2 Test di sensibilità
Test iniziale: Impostate u detector di metalli in modalità standard è passate sequenzialmente diversi campioni di metalli (ferru, acciaio inox, aluminiu, rame, ecc.) per registrà a dimensione minima necessaria per ogni campione da rilevà.
Ajustamentu di a sensibilità: Basatu annantu à i risultati di a prova iniziale, aghjustate gradualmente a sensibilità di u rilevatore è ripetite a prova finu à ottene u megliu effettu di rilevazione.
Test di stabilità: Sottu à l'impostazione di sensibilità ottima, passate continuamente campioni di metallu di a listessa dimensione per registrà a coerenza è a precisione di l'allarmi di u rilevatore.

4.3 Registrazione è analisi di dati
Registrazione di dati: Aduprate l'apparecchiatura di registrazione di dati per registrà i risultati di ogni prova, cumpresi u tipu di metallu di u campione, a dimensione, i risultati di rilevazione, ecc.
Analisi di i dati: Analizà i dati registrati, calculà u limite di rilevazione per ogni metallu è valutà a stabilità è l'affidabilità di u rilevatore.

5. Risultati è cunclusione
Dopu una seria di testi, i detectori di metalli standard Fanchi BRC anu dimustratu eccellenti prestazioni di rilevazione, cù limiti di rilevazione per diversi metalli chì rispondenu à i requisiti standard. U detector mostra una bona stabilità è affidabilità in funziunamentu cuntinuu, cù allarmi consistenti è precisi.

6. Suggerimenti è misure di miglioramentu
Mantene è calibrate regularmente i detectori di metalli per assicurà u so funziunamentu stabile à longu andà.


Data di publicazione: 28 di ferraghju 2025