pagina_intestazione_bg

nutizie

Test di Sistemi d'Ispezione à Raggi X per Alimenti Industriali

Quistione:Chì tipu di materiali, è densità, sò aduprati cum'è pezzi di prova cummerciali per strumenti à raggi X?

Risposta:I sistemi d'ispezione à raggi X utilizati in a fabricazione alimentaria sò basati nantu à a densità di u pruduttu è di u contaminante. I raggi X sò simpliciamente onde luminose chì ùn pudemu micca vede. I raggi X anu una lunghezza d'onda assai corta, chì currisponde à una energia assai alta. Quandu un raghju X penetra in un pruduttu alimentariu, perde una parte di a so energia. Una zona densa, cum'è un contaminante, riducerà ancu di più l'energia. Quandu u raghju X esce da u pruduttu, ghjunghje à un sensore. U sensore cunverte tandu u signale d'energia in una maghjina di l'internu di u pruduttu alimentariu. A materia straniera appare cum'è una tonalità più scura di grisgiu è aiuta à identificà i contaminanti stranieri, cum'è a petra in u vasu di cetriolu in a foto sottu. Più alta hè a densità di u contaminante, più scuru appare nantu à l'imagine à raggi X.

alimentariu industriale-1

Quandu si stallanu sistemi d'ispezione à raggi X in un impianto, ci hè una certa cunfigurazione iniziale è testi chì devenu esse fatti per validà i tipi è e dimensioni di i contaminanti ch'ellu pò rilevà. Stu compitu ùn hè micca faciule da fà senza guida. Hè per quessa chì u fabricatore di u sistema à raggi X deve furnisce campioni standard di contaminanti, chì di solitu consistenu in carte di test individuali è multi-sfera. E carte multi-sfera sò qualchì volta chjamate "carte array" postu chì una carta hà una matrice di contaminanti chì vanu da chjuchi à grandi, ciò chì hè particularmente utile per determinà rapidamente quale dimensione di contaminante l'attuale sistema à raggi X pò rilevà in una sola corsa.

Quì sottu hè un esempiu di diverse carte di test multi-sfera aduprate nantu à un campione per determinà a dimensione più chjuca di u contaminante rilevatu. Senza e carte di test multi-sfera, l'operatori devenu passà u pruduttu cù una carta di contaminante di una sola dimensione finu à truvà quella chì pò esse rilevata, ciò chì pò piglià assai tempu.

alimentariu industriale-2

Contaminanti rilevati da manca à diritta: acciaio inox 0,8 – 1,8 mm, filu d'acciaio inox di larghezza 0,63 – 0,71 mm, ceramica 2,5 – 4 mm, aluminiu 2 – 4 mm, vetru di quarzu 3 – 7, PTFE Teflon 5 – 7, gomma nitrile 6,77 – 7,94.

Eccu una lista di carte di matrice cumuni:

alimentariu industriale-3

Speremu chì questu risponde à a dumanda di u lettore. Vi site dumandatu nantu à certi aspetti di l'attrezzatura di pesatura è d'ispezione di l'alimenti? Basta à mandà ci a vostra dumanda è faremu u nostru megliu per risponde. U nostru ID email:fanchitech@outlook.com


Data di publicazione: 15 d'aostu 2022